گرفتن اصل مدرک دیپلم از آموزش و پرورش چگونه است؟

دریافت اصل مدرک دیپلم از آموزش و پرورش چگونه است؟

در این مطلب قصد داریم نحوه دریافت اصل مدرک دیپلم از مدرسه را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورتی که قصد مهاجرت و بورسیه شدن را داشته باشید قطعا به این مدرک نیاز خواهید داشت. مشکل از جایی آغاز می‌شود که شما به دانشگاه مراجعه کنید و در کنار دیگر مدارک، دیپلمتان آنجا نباشد. در این صورت چه باید کرد؟ جواب در ظاهر ساده است. می‌بایست به مدرسه مراجعه کنید. خانم ها می توانند بدون ارائه هیچ مدرکی دیپلم خود را از دبیرستان دریافت کنند. اما آقایان باید کارت دانشجویی و یا کارت پایان خدمت خود را به دبیرستان ارائه دهند. حال با توجه به عدم نظام ساختار یافته در مدارس ایران، اگر بدشانس باشید! ممکن است مدرک دیپلمتان را در مدرسه هم پیدا نکنید که در این صورت می‌بایست به آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از جزییات اخذ مدرک دیپلم بدست آورید.
گرفتن اصل مدرک دیپلم

گرفتن اصل مدرک دیپلم از آموزش و پرورش چگونه است؟

دارالترجمه رسمی الف
11 مهر 1401
116 دیدگاه

نحوه گرفتن اصل مدرک دیپلم از آموزش و پرورش

مدرک تحصیلی دیپلم در واقع نخستین مدرک تحصیلی معتبری است که گواهی پایان تحصیل شما در مدرسه بوده و برای آن که وارد دانشگاه شوید، به آن نیاز خواهید داشت. اگر آخرین مدرک شما دیپلم باشد و بخواهید در برخی از نهادها، ارگان‌ها و مراکز شروع به کار کنید، احتمالاً به ارائه آن نیاز خواهید داشت.

در شرایط دیگر اگر بخواهید برای دانشگاهی در خارج از کشور مدارکتان را ارسال کنید، باید اصل مدارک دیپلم و پیش‌ دانشگاهی را به دارالترجمه بفرستید. به همین منظور، در این مقاله نحوه گرفتن اصل مدرک دیپلم از آموزش و پرورش و مدرسه را برایتان شرح دادیم. در ادامه این مقاله می‌توانید با چگونگی دریافت اصل مدرک دیپلم، پیش دانشگاهی و ریز نمرات آشنا می شوید.

طبیعتاً راحت‌ترین و بهترین راه برای دریافت اصل مدرک دیپلم، مراجعه به مدرسه دوران تحصیل است. اصولاً زمانی که برای ثبت نام دانشگاه اقدام می‌کنید، مدرسه گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی را به شما می‌دهد و با استفاده از آن، شما در دانشگاه ثبت نام می‌شوید. بعد از چند وقت که اصل دیپلم شما صادر شد، می‌توانید به مدرسه مراجعه کرده و اصل دیپلم خود را دریافت کنید.

اگر مشغول به تحصیل در دانشگاه باشید، در حین تحصیل با ارائه کارت دانشجویی که تاریخ دارد و نشان اشتغال به تحصیل شماست، می‌توانید به راحتی اصل مدرک دیپلم را از مدرسه دریافت نمایید.

برخی از مدارس برای تحویل دادن مدرک دیپلم، گواهی موقت را از شما دریافت می‌کنند. در چنین شرایطی باید ابتدا به دانشگاه محل تحصیل مراجعه نموده و با دریافت گواهی موقت پیش دانشگاهی و دیپلم و ارائه آن به مدرسه، اصل مدرک دیپلم را دریافت کنید. برای آقایان مسئله خدمت سربازی نیز مطرح است.

برای دریافت دیپلم از مدرسه باید کارت پایان خدمت را ارائه کنید. البته در صورتی که اقدام به آغاز خدمت نموده‌اید و برگه سبز دارید هم باید بتوانید اصل مدرک دیپلم را از مدرسه دریافت کنید.

در چنین شرایطی ممکن است ناآگاهی مسئولین مدرسه برایتان دردسرساز شود. اغلب مسئولین مدارس فقط از قانون کارت پایان خدمت مطلعند. بنابراین باید به اداره آموزش و پرورش ناحیه مراجعه کنید تا در کنار برگه سبز، ماده قانونی را ضمیمه کنند تا بتوانید با ارائه آن به مدرسه، اصل دیپلم را دریافت نمایید. در کنار مدارک گفته شده، همراه داشتن مدارک شناسایی را فراموش نکنید.

اصل مدرک پیش دانشگاهی را از کجا بگیریم؟

مدرک پیش دانشگاهی یکی دیگر از مدارکی است که برای مواردی مثل اپلای کردن نیاز به ترجمه دارد و لازم است اصل آن را در اختیار داشته باشید. اصولاً اصل مدارکی که پیش از رفتن به دانشگاه دریافت می‌کنید، در اختیار دبیرستانی است که در آن تحصیل کرده‌اید.

بنابراین برای دریافت اصل مدرک پیش دانشگاهی نیز باید به دبیرستان مراجعه نمایید. توصیه می‌کنیم تا حد امکان در حین تحصیل در دانشگاه این کار را انجام دهید و برای جمع‌آوری مدارکتان اقدام کنید. چرا که اغلب در دبیرستان‌ها باید گواهی مبنی بر اشتغال به تحصیل ارائه کنید و یا کارت پایان خدمت و برگه سبز خدمت داشته باشید. در صورتی که با کارت دانشجویی تاریخ‌دار به مدرسه مراجعه کنید، احتمال مواجه با مشکلات متعدد کم‌تر است.

همچنین اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید می توانید مدارک تحصیلی خود را در بهترین دارالترجمه رسمی آلمانی با مجوز رسمی و مورد تایید سفارت آلمان انجام دهید.

نحوه گرفتن ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی

یکی از مدارکی که برای دانشگاه و یا ترجمه مدارک به منظور مهاجرت تحصیلی و اپلای کردن به آن نیاز خواهید داشت، ریز نمرات است. بسته به این که تا چه مقطعی تحصیل کرده‌اید و برای تحصیل در چه سطحی اقدام می‌کنید، به ریز نمرات مقاطع مختلف نیاز دارید.

نمرات دبیرستان و پیش دانشگاهی بسیار حائز اهمیت هستند و برای قابل استناد بودن آن‌ها، باید مدارک را به تأیید مدرسه، آموزش و پروش ناحیه و اداره کل برسانید. دریافت ریز نمرات کار سختی نیست؛ فقط باید کمی دوندگی را به جان بخرید.

برای گرفتن ریز نمرات، مراحل زیر را یک به یک انجام دهید:

  • پیش از هر چیز، به دبیرستانی که در آن تحصیل می‌کردید مراجعه نموده و از دفتردار یا مسئول رایانه تقاضا کنید ریز نمرات دوره دوم متوسطه را به شما تحویل دهد. اگر دانش‌آموز نظام قدیم باشید، طبیعتاً نمرات مربوط به چهار سال هستند و اگر در نظام جدید تحصیلی درس خوانده باشید، ریز نمرات سه سال به شما تحویل داده خواهد شد.
  • حتماً یک عکس مناسب به همراه داشته باشید تا مدیریت مدرسه بعد از ضمیمه کردن عکس، ریز نمرات شما را مهر کند (یعنی مهر بخشی از عکس را هم بپوشاند). توجه داشته باشید که ریز نمرات بدون مهر مدرسه اعتباری ندارد.
  • اگر در مدارس مختلف درس خوانده‌اید، باید این مراحل را در هر مدرسه طی کنید و نمرات را تحویل بگیرید.
  • پس از صدور ریز نمرات توسط مدرسه، به اداره منطقه بروید تا ادامه کار را آن‌جا پی‌گیری کنید.
  • در این قسمت ریز نمرات شما باید به تأیید مسئول تأیید مدارک مقطع متوسطه و معاون اداره برسد. مطمئن شوید که ریز نمراتتان توسط افراد نام برده مهر و امضاء شود.
  • در مرحله آخر به اداره کل آموزش و پرورش استان بروید و مراحل تکمیلی را برای الصاق تمبر و ثبت مهر اداره کل طی کنید. در پایان این مرحله مدارکتان برای ترجمه و یا ارائه به هر مرجع رسمی آماده است.
  • بهتر است اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را نیز به همراه داشته باشید و در صورتی که دانشجو هستید، کارت دانشجویی‌تان را با خود ببرید.

در پایان اگر به ترجمه رسمی مدارک از جمله ترجمه رسمی دیپلم نیاز دارید با دفتر ترجمه الف تماس گرفته تا کارشناسان ما، شما را در این امر یاری کنند.

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی مدرک تحصیلی کارنامه توصیفی ابتدایی

دیدگاه‌ها

سلام من به مدرک پیش دانشگاهی برای گرفتن مدرک لیسانسم نیاز دارم و الان دانشگاه تموم کردم و ۵ ۶ سالی میگذرد، الان به مدرسه مراجعه کنم می‌تونم اصل مدرک پیش دانشگاهی رو بگیرم ؟

با سلام ، این موضوع رو می بایست از طریق اداره کل آموزش و پرورش پیگیری نمائید.

سلام خسته نباشید
ببخشید اگر دانشگاه باشیم با کارت دانشجویی میشه اصل دیپلم رو گرفت یا باید حتما سربازی رفته باشیم؟؟

باسلام و خسته نباشید
من مدرک فوق دیپلم دارم اما برای محل کارم باید دیپلم اصلیمو ارائه بدم، از کجا باید برای گرفتن دیپلم اصلیم پیگیر بشم، از دانشگاه یا آموزش پرورش
ممنون

با سلام ، از آموزش و پرورش

سلام من دپیلم ردی خرداد هستم رشته انسانیو
من می‌خواهم دپیلم انسانی رو از طریق پول بگیرم چکار باید کنم

در این زمینه اطلاعاتی نداریم.

سلام
من از مدرسه گواهینامه موقت دریافت کردم،برای دریافت مدرک اصلی باید چه کرد؟

سلام. مدرسه ای که درش تحصیل کردم منحل شده و محلش در شرف تغییر کاربری هست. برای پذیرش دکتری نمیدونم به اصل مدارک مدرسه و ریز نمرات نیاز هست یا خیر. جهت دریافتشون از آموزش و پرورش اقدام کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام ، برای رفتن به مدارج بالاتر نیاز به مدرک قبلی می باشد اما در خصوص مدرسه ای که منحل شده و می بایست به آموزش و پرورش منطقه و نهایتا استان مراجعه کنید.

سلام آیا برای گرفتن اصل دیپلم از دبیرستان باید مبلغی رو پرداخت کنم؟به غیر از بدهی هزینه ثبت نام

سلام. بله، برای گرفتن اصل دیپلم از دبیرستان در ایران باید مبلغی را به عنوان هزینه صدور مدرک پرداخت کنید، پس از ارائه مدارک، دبیرستان یک رسید به شما خواهد داد که نشان‌دهنده پرداخت هزینه است. پس از دریافت رسید، می‌توانید اصل مدرک خود را دریافت کنید.

سلام آیا با کارت دانشجویی میتونیم اصل دیپلم را بگیریم برای آوسبیلدونگ

سلام آیا شما تونستین مدرکتونو بگیرین؟

سلام من۲۵ سال پیش دیپلم موقت از کرمانشاه گرفتم و لی مدارکمو نگرفتم الان کرج زندگی میکنم راهی هست از اموزش پرورش کرج مدرکو تحویل بگیرم؟

سلام بنده اصل دیپلم رو از دبیرستان دریافت کردم ولی عکس ندارد ،ینی عکس روی خود برگه پرینت شده ،مشکلی به وجود نمیاد درسته؟

سلام. نه مشکلی نیست

چند وقت بعد از قبولی امتحانات و به قولی پاس شدن مدرک اصلی صادر میشه ک بشه گرفت؟؟

سلام. مدت زمان صدور مدرک اصلی دیپلم در ایران پس از قبولی امتحانات، معمولاً بین یک تا دو ماه کاری است. این مدت زمان ممکن است بسته به حجم کار دبیرستان و سایر عوامل، کمی بیشتر یا کمتر شود.

سلام بنده میخوام از دانشگاه انصراف بدم برای ثبت نام تو یه دانشگاه دیگه ، که برای انصراف میگن اصل مدرک دیپلمو میخوان ، من خدمت نرفتم میتونم دیپلم رو بگیرم ؟؟ از دانشگاه پرسیدم گفتن توی دوران تحصیل یکبار میشه انصراف داد

سلام
من فارغ التحصیل خرداد امسالم و گواهی موقت دیپلم رو دادن الان هم دانشجوام‌.چقدر طول می کشه تا گواهی اصلی دیپلم رو بدن؟و اینکه میریم از مدرسه سال پیش می گیریم؟

با سلام ، می بایست به ترتیب از مدرسه محل تحصیل ، منطقه و اداره کل پیگیر صدور سریع تر گواهی موقت خود شوید.

سلام. من سال ورودی سال ۸۷ام. اما انصراف ندادم تمام مدارکمم دانشگاه اس. چون الان ی شهر دیگه هستم انلاین میتونم مدارکام رو بگیرم

با سلام ، خیر می بایست بصورت حضوری و با در دست داشتن مدارک شناسایی به مدرسه مربوطه مراجعه کنید.

سلام ،چطوری ثابت کنم که مدرک دیپلم دوره دوم دبیرستان نظام جدید شامل پیش دانشگاهی هم میشود؟من در المان زندگی میکنم و اموزش پرورش شهرمن دیپلم ۱۲ ساله ایران رو کلاس ۱۰ هم قبول دارند و میگن شما ۱۱ سال خوندی و اگر پیش دانشگاهی میخوندی قضیه فرق داشت و من بهشون میگم من ۱۲ سال خوندم و حتی توی ترجمه مدارکم هم ذکر شده ولی اینجا هنوز همون سیستم قدیم رو میشناسن و قبول دارند متاسفانه اپدیت نشه و احتمال میدم اطلاع ندارند از سیستم جدید ایران ،سوال بنده اینه ایا مدرکی میتونم از اموزش پروش ایران بگیرم که ثابت کنه پیش دانشگاهی هم شامل همین دیپلم است؟
ممنون میشم جوابمو بدید🙏🏻

سلام ،چطوری ثابت کنم که مدرک دیپلم دوره دوم دبیرستان نظام جدید شامل پیش دانشگاهی هم میشود؟من در المان زندگی میکنم و اموزش پرورش شهرمن دیپلم ۱۲ ساله ایران رو کلاس ۱۰ هم قبول دارند و میگن شما ۱۱ سال خوندی و اگر پیش دانشگاهی میخوندی قضیه فرق داشت و من بهشون میگم من ۱۲ سال خوندم و حتی توی ترجمه مدارکم هم ذکر شده ولی اینجا هنوز همون سیستم قدیم رو میشناسن و قبول دارند متاسفانه اپدیت نشه و احتمال میدم اطلاع ندارند از سیستم جدید ایران ،سوال بنده اینه ایا مدرکی میتونم از اموزش پروش ایران بگیرم که ثابت کنه پیش دانشگاهی هم شامل همین دیپلم است؟
ممنون میشم جوابمو بدید🙏🏻😔

سلام وقت بخیر مدرک اصلی دیپلم کی میاد

سلام‌وقت‌بخیر من‌مدرک پیش دانشگاهی ودیپلم رو‌گم کردم برای ترجمه اصلشون‌نیازه ایا اموزش پرورش اصلشونو‌میده؟

با سلام ، تمامی مدارک بدون وجود اصل و رویت آن امکان ترجمه رسمی را ندارد.

سلام خسته نباشید من در یک دانشگاه ثبت نام کردم و الآن انصراف دادم دوباره میخوام یک دانشگاه دیگه ثبت نام کنم مدرسه اصل دیپلم یا ریزنمرات میده یا باید گواهی موقت بده باید چه کاری بکنم؟

سلام
آیا برای ثبت نام دانشگاه مدرک اصلی دیپلم لازمه ؟؟

با سلام
بله.

از اداره کل آموزش و پرورش استان خود موضوع را پیگیری کنید اگر در تهران ساکن هستید به اداره کل به آدرس میدان فلسطین پیگیری کنید.

سلام من سال 87-88 مدرسه شبانه اقدام کردم دو واحد ماند امتحان دادم .دیگه دنبالش نرفتم مدرسه هم جمع کرده الان چه کاری باید انجام بدم ممنون

با سلام ، از آموزش و پرورش منطقه و استان پیگیری نمائید.

سلام خسته نباشید.
من رشته ام انسانیه فقط درس فلسفه تجدید شدم.
کنکور هم دادم نتیجش اومده که دانشگاه روزانه یزد قبول شدم الان من دیپلم ندارم بخاطر اینکه یه تجدید دارم هم اینکه دانشگاه روزانه رو از دست میدم
میخواستم بدونم راهی برای گرفتن دیپلم هست؟

با سلام ، متاسفانه خیر.

سلام خسته نباشید من از دانشگاه انصراف دادم میخواستم بدونم برای دریافت مدرک دیپلمم به دانشگاه مراجه کنم؟؟

با سلام بله باید به دانشگاه مراجعه کنید

با سلام
بنده اصل مدرک دیپلم رو از مدرسه دریافت کردم
فقط معدل کل داره
معدل کتبی ننوشته
این مشکلی ایجاد نمیکنه؟

سلام ، مشکلی ایجاد نمی کنه

سلام
بنده کارت معافیت دائم دارم
آیا برای ثبت نام دانشگاه باید حتما اصل مدرک دیپلم موجود باشه یا گواهی موقت دیپلم کفایت میکنه؟

با سلام
اصل مدرک دیپلم نیاز می باشد

یعنی با مدرک موقت دیپلم در دانشگاه ثبت نام نمیشم؟
باید حتما اصلش باشه؟
کارت معافیت دائم دارم ولی اصلش رو فعلا نمیتونم دریافت کنم

سلام وقتون بخیر
من دانشگاه رفتم بعد چند ترم انصراف دادم برم سربازی
ولی العان نمیدونم دیپلمم هنوز توی دانشگاه یانه

برای آقایون مدرسه اصلا دیپلم رو تحویل نمیده تا سربازی برن بعدا بیان تحویل بگیرن وبرای ثبت نام دانشگاه فقط یک فرم تایید تحصیلی برای دانشگاه مد نظر به شما تحویل داده میشه .

سلام من امسال دوازدهمم تموم شد و قبول شدم اما هیچ برگه ای از مدرسه دریافت نکردم
جز کارنامه نمرات سه سال که عکسش رو برام ارسال کردند
الان هم سال تحصیلی شروع نشده و مدارس بستن و من برای شرکت در مصاحبه دانشگاه نیاز به مدرک دیپلم دارم
باید چیکار کنم؟

با سلام ، از وزارت آموزش و پرورش مورد خود را پیگیری نمائید

با سلام و احترام بنده برای فارغ التحصیلی دیپلم رو به مدرسه تحویل دادم ایاامکانش هست ازشون پس بگیرم؟ هن.ز خدمت نرفتم و میخوام دفترچه پست کنم

ببخشید من در امتحانات نهایی دوازدهم چند واحد افتادم ولی رفتم بزرگسالان پاس کردم حالا فارغ التحصیلی از مدرسه خودم میشم یا دبیرستان بزرگسال؟

با سلام
از دبیرستان بزرگسالان که واحدهای درسیتون رو داخلش پاس کردید

نظراتتون مشکل داره من فرزندشهیدم
ایامنومعاف میکنن میخوام برم دانشگاه آزاد ادامه بدم

سلام
من کل پرونده تحصیلی خودم رو از مدرسه گرفته بودم،ولی الان گم شدند آیا هنوز ریز نمرات دبیرستان قابل دریافته؟

با پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تماس بگیرید.

سلام من برای ترمیم معدل کپی ریز نمراتمو دارم
اصلش دست دانشگاه هست یک شهر دیگه ایا همین کپی ریز نمرات کافیه برای ترمیم؟

سلام من پرونده ی مدرسه مو بهم دادن که داخلش کارنامه های دبیرستانم هر ۴ سال هستش ولی مدرک دیپلم نیست. آیا مدرک رو زمان ثبت نام دانشگاه میگیرن؟ چون داخل پرونده نیست و یادم نمیاد داشتمش یا نه.

برای مدرک اصلی دیپلم باید کجا بریم
حتما باید کارت پایان خدمت داشته باشیم
اگر اعزام ب خدمت بشم مدرک اصلی هم میخوان

سلام بنده برج 7 1401 فارغ التحصیل شدم
رفتم مدرسه برای دیپلم اصلی بگیرم متاسفانه گفتن باید کارت پایان خدمت داشته باشید چکار کنم ?

با سلام
شما پاسخ خودتون رو دادید! بدون داشتن کارت پایان خدمت و یا نامه ای از نظام وظیفه امکانی برای تحویل اصل مدرک دیپلم نخواهید داشت.

برج 12 میخوام اعزام بشم اگر مدرک اصلی خواستن چکار کنم ?

اگر از شما مدرکی خواستند از نظام وظیفه نامه بگیرید و به مدرسه تحویل دهید تا استعلام مدرک شما رو گزارش کنند.

یادم نیست مدرک توی مدرسه مونده یا آخرین بار دادمش به دانشگاه!

سلام من فارغ التحصیل مقطع لیسانس هستم ومدرک موقت دریافت کردم اما دررشته دیگری هم فارغ التحصیل شدم و ازمن اصل مدرک دیپلم رامیخوان برای دریافت اصل مدرک دیپلم باید به اموزش وپرورش شهرمون مراجعه کنم یا دانشگاه قبلی ام هست ؟

با سلام
باید به دانشگاه قبلی مراجعه کنید برای دریافت دیپلم و در صورتی باید به آموزش و پرورش مراجعه کنید که مدرک دیپلم رو گم کرده باشید.

تشکربابت پاسخگویی ⚘

سلام وقت بخیر
ببخشید میخواستم بپرسم درچه صورت مدرک دیپلم میتونم دریافت کنم چون دانشگاه شهر دیگه اس ودوره روزانه بودم

سلام چقدر طول می‌کشه تا اصل مدرک دیپلم صادر بشه ؟؟ چون من برای ثبت نام دانشگاهی در خارج از کشور بهش نیاز دارم !!!

مدت زمان لازم برای صدور اصل مدرک دیپلم ممکن است متفاوت باشد و بستگی به فرآیند اداری و مقررات مربوطه دارد. عواملی مانند نوع مدرک، میزان تراکم کاری در دفتر پیشخوان و اداره اسناد، و دقت اطلاعات درخواستی می‌توانند تأثیرگذار باشند. برخی مدارک ممکن است در چند روز صادر شوند، در حالی که برای دیگران ممکن است چند هفته یا بیشتر زمان برود. بهتر است برای اطلاع دقیق‌تر از مراجع مربوطه یا دفتر پیشخوان مربوطه سوال کنید.

سلام وقتتون بخیر
من مدرک دیپلمم رو گم کردم میخواستم ببینم اگر درخواست المثنی بدم چقدر طول میکشه که دیپلم المثنی صادر بشه

با در دست داشتن تاییدیه تحصیلی خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. سایر مراحل و اقدامات لازم برای اصلاح مدرک توسط دفتر پیشخوان صورت می‌گیرد و پرونده به اداره اسناد ارجاع داده می‌شود تا بررسی‌های لازم انجام شود. در پایان، مدرک جدید دیپلم المثنی برای شما صادر خواهد شد.

سلام و خدا قوت
برای گرفتن مدرک دیپلم نیاز به گذراندن پیش دانشگاهی هست؟ یا تا سوم دبیرستان کفایت میکند؟

سلام و عرض ادب
خیر برای دریافت مدرک دیپلم نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نمی باشد.

سلام راستش من نزدیک ۱۲ سالیه که مدرک فوق دیپلمم نگرفتم ومیخواستم بپرسم که مدرک تحصیلیم رومیتونم ازدانشکده مربوطه همین امسال بگیرم

سلام من برای بارگذاری مدارکم برای استخدامی آموزش و پرورش اسکن مدرک دیپلم لازم دارم باید از کجا اسکنشو تهیه کنم با گواهی موقت هم کارم راه میفته یا اصلش یا کپی. از مدرسه یا مقطع لیسانس باید تهیه کنم؟؟

سلام با ریز نمرات نظام قدیم میشه دیپلم المثنی گرفت ؟

با سلام در صورت مفقودی گواهی دیپلم می توانید این موضوع را از سازمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش که در میدان فلسطین شهر تهران واقع هست پیگیری نمائید و برای افراد ساکن در استان های دیگر به سازمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش در استان خود….

سلام با توجه به اینکه در مصاحبه استخدامی اصل مدرک دیپلم میخواد من کپی مدرک دیپلم دارم آیا اصلشو به دانشگاه تحویل دادم؟

سلام ببخشید میخواستم ببینم بعد از سه سال میخوام برم اصل دیپلم رو بگیرم ایا هنوز باید ب مدرسه مراجعه کنم برای گرفتن اصل دیپلمم

با سلام
بله باید به مدرسه مورد تحصیل مراجعه کنید و در صورت نبود مدرسه می بایست به ترتیب به منطقه و استان مراجعه کنید.

سلام ببخشید من استعلام دیپلم گرفتم والان 10روز طول کشیده هنوزخبری نشده توسایت میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام و عرض ادب
این مشکل برای اکثر افرادی که قصد اخذ تاییدیه تحصیلی از سامانه آموزش و پرورش را دارند پیش خواهد آمد و برای حل مشکل اگر ساکن تهران هستید به آدرس میدان فلسطین ساختمان مرکزی آموزش و پرورش مراجعه کرده و پیگیری نمائید و در صورتی که در استان دیگری ساکن هستید می بایست به ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش در استان خود مراجعه کنید.

با سلام
محل مدرسه من در شهر دیگری بود ومن به دلیل مشکلات دنبال گرفتن مدرک دیلم وپرونده تحصیلی نرفتم .مدرسه هم چون غیر انتفاعی تازه تاسیس بود به کار خودش ادامه نداد .الان بعد از ده سال باید به کجا مراجعه کنم برای دریافت مدرک دیپلم وپرونده تحصیلی

با سلام
به آموزش و پرورش منطقه مراجعه نمائید.

سلام اگر مدرسه دبیرستانمون جمع شده باشه و دیگه وجود نداشته باشه هم باید به آموزش پرورش منطقه بریم برای گرفتن ریز نمرات؟

سلام. بله

باسلام من رفتم برای گرفتن مدرک دیپلم گفت باید کارت پایان خدمت باشد من تازه خدمت را تمام کردم ویک برگه دارم ولی آنها می‌گویند باید کارت پایان خدمت باشد

سلام
چقد طول میکشه ک مدرک اصلی دیپلم برامون بیاد

سلام تو ایران دوسال طول می‌کشه دیپلم رو بدن نمیشه زود تر گرفت؟

ببخشید کسی که مدرکشو گم کرده باشه باید چکار کنه ؟

با سلام ، درخواست صدور مجدد دیپلمتون رو باید به وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنید.

سلام خسته نباشید
با کارت دانشجویی دیپلم رو میشه خودمون بگیریم یا باید کارت پایان خدمت باشه ؟؟

ممنون بابت این مطالب مفید

ممنون وتشکرازشما مطالبتان مفیدوآموزنده وراهنمایی خوبی بود.سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *