۵ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در عصر AI

۵ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

فهرست مطالب

مقدمه

امروزه زبان انگلیسی، در تمامی حوزه‌ها از جمله زندگی فردی، مهاجرت، زندگی شغلی و … یک نیاز ضروری است که هر فردی دیر یا زود می بایست برای رشد خود آن را فرا گیرد. با پیشرفت روزافزون فناوری و استفاده از تلفن های هوشمند و نفوذ هوش مصنوعی در تمامی جنبه های زندگی، اپلیکیشن‌ هایی برای آموزش زبان انگلیسی در دسترسند که برای همه سطوح زبان‌آموزی و اهداف مختلف یادگیری مفید هستند. در این مقاله ۵ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را آن هم در عصر و دوره پر سر و صدای هوش مصنوعی معرفی می کنیم.

۱) Praktika

اپلیکیشن پرکتیکا

Praktika یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است. این اپلیکیشن دارای مجموعه‌ای از دروس و تمرینات متنوع است که بر اساس سطح زبانی شما انتخاب می‌شوند. علاوه بر این پرکتیکا به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تلفظ خود را با استفاده از تکنولوژی شناسایی صوت بهبود بخشند. با توجه به ویژگی‌های متنوع Praktika، این اپلیکیشن برای زبان‌آموزانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی با روش‌های نوین و البته مؤثر هستند، پیشنهاد می‌شود.

نسخه اندروید پرکتیکا
نسخه IOS پرکتیکا

۲) Busuu

اپلیکیشن بوسو برای یادگیری زبان انگلیسی

Busuu یکی دیگر از بهترین اپ های آموزش زبان انگلیسی است که با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی شناخته می‌شود. بوسو به کاربران خود اجازه می‌دهد با استفاده از بخش تعاملی اپلیکیشن، با سایر کاربران جهانی ارتباط برقرار کنند و به کمک یکدیگر و لذت بردن از مسیر یادگیری بهترین نتیجه را نیز بگیرند. کافیست مدت زمانی که مایلید هر روز به یادگیری زبان اختصاص دهید را در این اپ مشخص کرده (مثلا روزانه ۱۵ دقیقه) و بقیه کارها را به بوسو بسپارید.

نسخه اندروید بوسو
نسخه IOS بوسو

۳) Duolingo

اپلیکیشن دولینگو

دولینگو یکی از پرطرفدارترین اپ های آموزش زبان در دنیاست و حدود ۳۰۰ میلیون کاربر دارد. مزیت دولینگو رایگان بودن آن است. استفاده از گیمیفیکیشن در این اپ، آموزش زبان را برای شما لذت بخش خواهد کرد. تمام تلاش این برنامه این است که تمرین مستمر را در شما به یک عادت تبدیل کند.. Duolingo قابل استفاده برای تمامی سطوح مبتدی تا پیشرفته است.

همچنین بخوانید:

آزمون دولینگو

آزمون دولینگو

نسخه اندروید دولینگو
نسخه IOS دولینگو

۴) Memrise

اپ ممرایز

اپلیکیشن Memrise یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی است که با استفاده از روش فلش‌کارت، شما را در یادگیری واژگان جدید به زبان انگلیسی همراهی می‌کند. یادگیری با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ممرایز جذاب، سرگرم‌کننده و تعاملی است. این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر در جهان دارد.

نسخه اندروید ممرایز
نسخه IOS ممرایز

۵) Elevate

اپلیکیشن الویت elevate برای زبان انگلیسی و ریاضی

Elevate مستقیما مربوط به آموزش زبان نیست و مربوط به تمرین مغز است. اما ۹۰ درصد آن مربوط به اسکیل های زبان (مابقی ریاضیات) است آن هم از طریق بازی های جذاب و فوق العاده. کافیست ۱ روز آن را امتحان کنید تا متوجه شوید با چه برنامه حیرت انگیزی مواجهید. در الویت بازی ها هیچ گاه تکراری نمی شوند و عملکرد شما از روز اول در قالب نمودار و در مقایسه با کاربران دیگر سنجیده می شود و می توانید بهبود مهارت های اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ خود را مشاهده کنید. تنها مشکل آن این است که در ایران به طور کامل قابل استفاده نیست و باید نسخه های مود شده یا کرک شده را نصب کنید.

نسخه اندروید الویت
نسخه IOS الویت

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی ۵ اپلیکیشن‌ آموزش زبان انگلیسی پرداختیم. با توجه به نیاز شما برای یادگیری زبان انگلیسی، این منابع می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. همچنین، هر کدام از این اپلیکیشن‌ها دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایب خود هستند که شما می‌توانید با بررسی عمیق تر آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب و از آن استفاده کنید.

همچنین اگر قصد مهاجرت دارید با توجه به اینکه اکثر مدارک جهت مهاجرت نیاز به ترجمه رسمی دارند با همکاران ما در دارالترجمه رسمی الف ارتباط بگیرید تا با بهترین کیفیت و سرعت بالا تحت نظر مترجمان رسمی مورد تایید سفارت ها کارتان انجام شود.

دیدگاه‌ها

d0a3ddaa8a1d58ce09d716dccb4793b2?s=56&d=mm&r=g

سلام بسیار ممنون

7012e92252992495c68e50dfbf6b9e25?s=56&d=mm&r=g

خوشحالیم که مطلب اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای شما مفید بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *