دارالترجمه رسمی عربی

دارالترجمه رسمی عربی

همه ساله شرکت‌های ایرانی زیادی در نمایشگاه‌های کشورهای عربی منطقه شرکت نموده و یا جهت ایجاد دفتر و شعب در آن کشورها اقدام می‌نمایند. از طرفی انواع سفرهای سیاحتی، زیارتی و یا تجاری به کشورهای عربی منطقه صورت می پذیرد. خرید املاک و سرمایه گذاری در کشورهای عربی مدرن مانند امارات متحده عربی از دیگر گزینه‌های جذاب برای سرمایه داران و تجار ایرانی است. در تمام این موارد نیاز به ترجمه رسمی مدارک به زبان عربی خواهد بود، لذا انتخاب یک دارالترجمه رسمی عربی معتبر جهت ترجمه مدارک اهمیت زیادی دارد. دارالترجمه رسمی عربی الف با بهره گیری از مترجمین رسمی زبان عربی و امکانات و خدمات متنوع از جمله درخواست ترجمه از طریق اپلیکیشن، خدمات کاملی به کاربران خود عرضه می‌نماید. با توجه به اهمیت ترجمه زبان عربی به معرفی امکانات و خدمات دارالترجمه رسمی عربی الف می پردازیم.
دارالترجمه رسمی عربی

دارالترجمه رسمی عربی

دارالترجمه رسمی الف
18 تیر 1400
بدون دیدگاه

دارالترجمه رسمی عربی در تهران

کشورهای عرب زبان در مجموع شامل ۲۲ کشور مشتمل بر ۱۰ کشور آفریقایی و ۱۲ کشور آسیایی هستند که جمعیتی نزدیک به ۵۴۰ میلیون نفر دارند. بنابراین بازار کشورهای عرب زبان بازار بزرگی محسوب می شود.

جدای از بحث تجاری، افراد به دلایل مختلف مذهبی و عقیدتی تمایل به سفر و یا تحصیل در کشورهای عرب زبان را دارند. با توجه به سخت گیری هایی که در برخی کشورهای عرب زبان نسبت به بررسی مدارک و مستندات صورت می پذیرد، انجام امور ترجمه توسط دارالترجمه رسمی عربی حائز اهمیت است.

ترجمه رسمی مدارک به زبان عربی توسط مترجم رسمی و انجام کلیه مراحل اخذ تائیدیه دادگستری و امورخارجه در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می پذیرد.

اگر قصد اخذ پذیرش از دانشگاه های عربی زبان را دارید، اگر قصد سرمایه گذاری و تجارت در چنین کشورهایی داشته و یا نیاز به حضور در کشورهای عربی به دلایل تجاری و اقتصادی را داشته باشید، دارالترجمه رسمی عربی جهت ترجمه رسمی مدارک و اسناد شما مورد نیاز است.

ترجمه ی اسناد و مدارک تحصیلی به زبان عربی

یکی از مهم ترین زمینه ها و اهداف افراد جهت سفر به کشورهای عرب زبان حوزه ی تحصیل است. در ادامه این مقاله به تشریح نیازها و مدارک و همچنین ترجمه مدارک مورد نیاز خواهیم پرداخت.

دانشجویان دانشگاه های خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در داخل کشور را دارند

در صورتی که دانش آموخته ی یکی از دانشگاه های کشورهای عرب زبان هستید و قصد ادامه تحصیلی در داخل کشور را دارید  قبل از هر کاری می بایست تمامی مدارک خود را برای تایید به کنسول ایران در پایتخت کشور محل تحصیل خود ببرید تا آن را تایید کنند. بعد از انجام این کار مدارک شما در وزارت امور خارجه ایران قابل تایید خواهد بود. بعد از طی کردن این فرآیند مدارک شما در یکی از دارالترجمه های عرب زبان، ترجمه رسمی خواهد شد.
تمامی این خدمات توسط تیم فنی و کارشناسان دارالترجمه عربی انجام می گیرد و مدارک شما با بالاترین کیفیت به زبان عربی ترجمه می‌شوند. در برخی از مدارک مانند ریزنمرات و یا دانشنامه نیاز است که مدارک به تایید دادگستری و امور خارجه نیز برسد.

در این رابطه دارالترجمه عربی رسمی الف، با اقدام به تایید این مدارک در سازمان های یاد شده، در کوتاه ترین زمان ممکن، این خدمت بسیار مهم را به متقاضیان عزیز ارائه می‌نماید و نیازی به انجام این کار از طرف خود مشتریان نیست. این ویژگی و مزیت بسیار مهم، مخاطبان و مشتریان ما را همواره در پروسه‌ی تایید مدارک توسط سازمان‌های ذی‌ ربط یاری نموده و به همین دلیل است که دارالترجمه الف، از محبوبیت بالایی در میان افراد متقاضی سفر به کشورهای عرب زبان یا سایر کشورها، برخوردار است.

دانش آموختگان دانشگاه های داخل کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های عربی زبان خارج از کشور را دارند

در صورتی که از دانشجویان داخل کشور هستید و قصد ادامه تحصیل در کشورهای عرب زبان را دارید می‌بایست برای ترجمه‌ی اسناد و مدارک هویتی و تحصیلی خود از طریق یکی از دارالترجمه های رسمی عرب زبان اقدام نمائید.

نکته ی یک:

از دانشگاه مقصد خود سوال کنید که ترجمه‌ی مدارک با مهر مترجم قابل تایید است یا نیاز به تاییدات دادگستری و امور خارجه دارید. اگر دانشگاه شما نیازی به تاییدات نداشته باشد و شما از این موضوع بی اطلاع باشید هزینه‌های بالاتری را می پردازید. در نتیجه دانستن این نکته حائز اهمیت هست.

نکته ی دو:

تمامی دانش آموختگان دانشگاه های داخل کشور می بایست قبل از تحویل مدارک به دارالترجمه ها نسبت به آزادسازی و تایید از سازمان های مربوطه اقدام نمایند. به عنوان مثال دانش آموختگان دانشگاه آزاد می بایست پس از فارغ التحصیلی نسبت به دریافت دانشنامه و ریز نمرات خود اقدام کنند و سپس این مدارک را به تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد رسانده و پس از اخذ تاییدات از سازمان مرکزی به دارالترجمه های عربی زبان مراجعه کنند. به همین منظور مطلبی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که بصورت مفصل و با ذکر تمامی جزئیات، فرایند آزادسازی و تاییدات مدارک شما را از دانشگاه های محل تحصیلتان آموزش می‌دهد.
برای اطلاعات بیشتر مطلب ترجمه ی مدارک دانشگاهی را مطالعه نمائید.

 

دارالترجمه عربی و کشورهای عرب زبان

 

ترجمه ی اسناد و مدارک توریستی و مهاجرتی به زبان عرب زبان

متقاصیانی که قصد سفر توریستی و یا قصد مهاجرت به کشورهای عرب زبان را دارند می بایست مدارک(هویتی، کاری، مالی) خود را به سفارت مربوطه ارائه دهند.

مدارک هویتی

ترجمه ی شناسنامه، ترجمه ی کارت ملی، ترجمه ی سند ازدواج، ترجمه ی طلاق نامه، ترجمه ی گواهی فوت همسر، در صورت همراهی فرزندان گواهی اشتغال به تحصیل آن‌ها

اسناد ملکی

ترجمه ی اسناد ملکی(سند ملک، باغ، زمین)، اجاره نامه ملکی

کارمندان ادارات

گواهی اشتغال به کار روی سربرگ شرکت یا سازمان مربوطه با ذکر تاریخ شروع به فعالیت، عنوان شغلی، حقوق و مزایا و تاریخ مرخصی(برای ویزای توریستی)
فیش حقوقی 3 ماهه، لیست بیمه ، حکم کارگزینی

کارفرمایان

ترجمه ی روزنامه رسمی و تغییرات شرکت، ترجمه ی آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، ترجمه ی لیست بیمه و شخص متقاضی، فیش حقوقی 3 ماهه آخر کارمندان

تاجران

ترجمه کارت بازرگانی، گواهی از اتاق بازرگانی، لیست پرداخت بیمه، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده

مهندسان

ترجمه‌ی پروانه نظام مهندسی یا جواز ساخت، ترجمه‌ی قراردادهای پروژه های انجام شده

صاحبان مشاغل آزاد

ترجمه‌ی پروانه بهره برداری، ترجمه ی جواز کسب، ترجمه ی آخرین مالیات پرداختی، ترجمه ی بیمه پرداختی

بازنشستگان

ترجمه ی حکم بازنشستگی، فیش حقوقی سه ماهه آخر

 

دارالترجمه آنلاین عربی

یکی از مهم ترین خدمات مربوط به دارالترجمه رسمی عربی این است که خدمات آنلاین را هم اکنون در سایت خود برپا کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و به دور از هیاهوی روزانه و ترافیک خدماتی مناسب از ما دریافت کنید. می توانید فایل ها و مستندات خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان و تیم فنی دارالترجمه الف در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به مدارک پشتیبان و هزینه‌ی ترجمه را برای شما ارسال کنند.

 

خدمات ترجمه دارالترجمه عربی

دارالترجمه الف اولین دارالترجمه رسمی آنلاین و ۲۴ ساعته در ایران شناخته می شود. یکی از مهمترین مزیت های دارالترجمه رسمی الف این است که درخواست ترجمه مدارک از طریق اپلیکیشن و بصورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز و بیست و چهار ساعته امکان پذیر است. بدین ترتیب محدودیت های سایر دفاتر دارالترجمه ها در مراجعه حضوری و تحویل مدارک و غیره را نخواهید داشت.

نکته مهم دیگر این است که ترجمه مدارک به زبان عربی توسط مترجم عرب زبان صورت گرفته، لذا هیچ گونه نگرانی بابت ترجمه غیر حرفه‌ای و یا استفاده از کلمات نامتداول وجود نخواهد داشت.

دارالترجمه رسمی عربی الف کلیه خدمات ترجمه همانند ترجمه رسمی شناسنامه، ترجمه رسمی کارت ملی، ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه رسمی دانشنامه، ترجمه ریز نمرات تحصیلی و سایر اسناد و مدارک رسمی را برای دانشجویان و دانش آموزان را با کیفیت عالی و هزینه مناسب انجام خواهد داد.

با دارالترجمه رسمی الف در کمال اطمینان خاطر و آسودگی کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز خود را به زبان عربی ترجمه نموده و با پرداخت هزینه مناسب آنها را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید. در ادامه به بررسی و معرفی انواع امکانات و خدمات ویژه دارالترجمه رسمی عربی الف می پردازیم.

 

ترجمه پزشکی به زبان عربی

زمانی که سلامتی شما به واسطه بیماری و حوادث ناگوار به خطر می افتد و تکنولوژی مربوط به بهبود اوضاع در کشور شما موجود نیست به ناچار به فکر سفر به خارج از مرزهای زمینی کشور خود می افتید و دوست دارید که زیر نظر یک پزشک متخصص در کشور پیشرفته عرب زبان به درمان خود ادامه دهید. دارالترجمه الف برای این موضوع راهکار دارد.
ابتدا می بایست شرح کاملی از چگونگی به وجود آمدن این بیماری و این که چند سال درگیر آن هستید و به صورت کلی شرح کاملی از وضعیت کنونی خود را برای ما ارسال کنید طوری که هر پزشک متخصصی با خواندن آن نظرش جلب شود تا به شما در زمینه بهبود بیماری کمک کند.
با ترجمه رسمی این مدارک شما عزیزان می توانید ویزای پزشکی دریافت کنید و به کشورهای عرب زبان و دیگر کشورهایی که به زبان عربی صحبت می کنند مهاجرت کنید و بیماری خود را درمان کنید. این‌ها تنها بخشی از مزایای همکاری با دارالترجمه رسمی عربی است.

ترجمه رسمی فوری عربی

تمامی کارهای مربوط به ترجمه رسمی عربی، اخذ مهر تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری، توسط دارالترجمه رسمی عربی انجام می گیرد. برای این کار ما مترجمان متعهد و ماهری را استخدام کرده ایم که بنابر نیاز مشتری و حجم مدارک، کلیه کارهای ترجمه ای در کم ترین زمان ممکن و در مدت زمان یک هفته، به مشتری ارائه می گردد.

دارالترجمه عربی الف، با تجربه ای بسیار بالا، پرسنل  و مترجمانی کارآزموده و متخصص در زمینه ی ترجمه ی رسمی، هر گونه نیاز مخاطبان و مشتریان را در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه نسبت به دیگر همکاران در این حوزه مرتفع می کند.
در صورتی که نیاز به ترجمه ی مدارک خود به زبان عربی دارید می توانید هر لحظه با دارالترجمه ی الف از شروع فرآیند ترجمه تا پایان آن در ارتباط باشید.

هزینه ترجمه مدارک به زبان عربی

طبق نرخ نامه ی کانون مترجمین رسمی و انجمن صنفی مترجمان ایران تمامی زبان های غیر انگلیسی با 30 درصد افزایش قیمت نسبت به زبان انگلیسی قابل ترجمه هستند. لذا برای آگاهی از قیمت های ترجمه مدارک به زبان انگلیسی کلیک کنید.

دارالترجمه رسمی الف با اجرای کلیه امور تخصصی در زمینه ترجمه رسمی مدارک، اسناد و مستندات حقوقی، هویتی و اداری به زبانهای مختلف دنیا از جمله عربی، خدمات کامل و متنوعی به مشتریان خود ارائه می نماید.

دارالترجمه عربی الف با برخورداری از مترجم های رسمی زبان عربی و با سالها تجربه و تبحر در انجام تخصصی یکی از دفاتر پیشرو در این زمینه بشمار می آید.

اگر نیاز به خدمات ترجمه ی اسناد و مدارک حقیقی و حقوقی به زبان عربی را دارید، دارالترجمه الف در دسترس شماست.

مشتریان می توانند با نصب اپلیکیشن الف از کافه بازار و یا گوگل پلی و یا یا کانال تلگرام نسبت به ارسال درخواست ترجمه خود اقدام کنند. انتخاب زمان تحویل سفارش، نحوه دریافت و پرداخت هزینه های ترجمه از طریق آنلاین از دیگر خدمات دارالترجمه رسمی عربی الف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اعلانات


ضمن تبریک سال نو به اطلاع کلیه مشتریان و همکاران محترم میرسانیم دفتر ترجمه رسمی الف از تاریخ 1403/01/01 تا 1403/01/14 تعطیل می باشد.
دفترداران مجموعه از طریق واتس اپ بصورت محدود با شما مشتریان گرامی در ارتباط خواهند بود.

This will close in 20 seconds